شرکت مهر پترو کیمیا

درباره

شرکت مهر پترو کیمیا

شرکت مهرپتروکيميا (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۵ ایجاد گردید. خطوط اصلی فعاليت شرکت، ايجاد، احداث و سرمايه گذاری در طرح‌های صنايع پتروشيمی با محوريت توليد پروپيلن و مشتقات آن است. این شرکت در حال احداث پتروشیمی با هدف گذاری ۴۵۰ هزارتن پروپیلن و ۴۵۰ هزار تن پلی پروپیلن (PP) در سال، در سایت پلان پروژه واقع در منطقه عسلویه است. بازار این محصولات، صنایع خودرویی، دارویی، بهداشتی، غذایی، بسته‌بندی، پوشاک، لوله‌سازی، انرژی و مخابرات می‌باشد.

پتروشیمی مهر پترو کیمیا
پرو‌ژه‌ فعال

شرکت مهر پترو کیمیا

پروژه پتروشیمی مهر پترو کیمیا در راستای طرحهای راهبردی جهش سوم صنعت پتروشیمی و به منظور گذر از خام فروشی، تنوع‌بخشی به سبد محصولات پایین دستی و ایجاد توازن در محصولات پایین دستی صنعت پتروشیمی با اخذ مجوز تأسیس از سازمان صنایع و معادن استان بوشهر و خرید زمین در سایت صنایع پایین دست (شرق عسلویه) تعریف شده است. فرایند اجرایی این پروژه تا انتهای سال ۱۳۹۹ عملاً متوقف بوده و از این تاریخ با تیم مدیریتی جدید گروه اقتصاد مفید و فعال ساختن موتور پیشران آن، موفق گردید طی مدت زمان کمتر از دو سال به پیشرفتی بالغ بر ۳۳٪ دست یابد.

0 +
پرسنل مشغول به کار (مستقیم و غیرمستقیم)
0 +
پیمانکار فعال
چشم انداز

شرکت مهر پترو کیمیا

احداث و به بهره برداری رساندن پتروشیمی مهرپتروکیمیا در افق ۱۴۰۳ و تبدیل شدن به یکی از سازمان‌های پروژه محور حوزه پتروشیمیایی در کلاس جهانی از طریق توسعه قابلیت‌های سازمانی و شبکه های همکاری ملی و بین المللی.

گروه اقتصاد مفید
مأموریت شرکت مهرپتروکیمیا

احداث پتروشیمی مهرپتروکیمیا در منطقه عسلویه به منظور تولید پروپیلن و پلی پروپیلن از پروپان با کیفیت بالا و ایمن و سازگار با محیط زیست و با هدف جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده در اولویت نخست، و طراحی، احداث، تملیک و بهره‌برداری و تأمین منابع مالی برای احداث پتروشیمی‌های جدید در اولویت بعدی، مبتنی بر مدیریت بهینه منابع، ارتقا‌ء سرمایه‌های انسانی و کسب رضایت همه ذینفعان سازمانی به کمک پیمانکاران توانمند و شرکت‌های دانش بنیان حوزه نفت و گاز و پتروشیمی با به کارگیری ظرفیت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و مغز افزاری در حوزه تأمین کالا، مهندسی و اجرایی کشور.

اعضای هیأت مدیره شرکت مهر پترو کیمیا

عکس-ناشناخته
رئیس هیأت مدیره مهندس علی شریفی
عکس-ناشناخته
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره مهندس علی جوانمرد
عکس-ناشناخته
نایب رئیس هیأت مدیره دکتر مهدی بیرانوند
عکس-ناشناخته
عضو هیأت مدیره مهندس بهروز مهری
عکس-ناشناخته
عضو هیأت مدیره دکتر علیرضا شیرمحمدی

آدرس دفتر مرکزی

تهران ـ خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر سابق) ـ بین نفت شمالی و بزرگراه مدرس پلاک ۲۳۰

تلفن شرکت مهر پترو کیمیا

ایمیل شرکت مهر پترو کیمیا