شرکت فن‌آوران انرژی پاک

درباره

شرکت فن‌آوران انرژی پاک

دريافت انرژی‌های‌ تجدید‌پذیر مانند انرژی بادی و خورشیدی در ايران بالا بوده و تكنولوژی استفاده از آن ساده است. در این راستا، شرکت فناوران انرژی پاک زیر مجموعه گروه اقتصاد مفید، بعنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و در چارچوب ماموریت خود در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با متنوع‌سازی منابع تولید برق و افزایش سهم انرژی‌های تجدید پذیر و نوین در کشور، در سال ۱۴۰۰ احداث نیروگاه بادی خواف بعنوان بزرگترین نیروگاه بادی کشور به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار را در دستور کار خود قرار داده است که فاز ۱۰ مگاوات آن در حال تکمیل بوده و طرح توسعه آن با ظرفیت ۷۵ مگاوات با خرید تجهیزات و بخش مهندسی درحال اجرا می‌باشد.

نیروگاه یکصد مگاواتی خواف
پرو‌ژه‌ فعال

شرکت فن‌آوران انرژی پاک

عملیات اجرایی فاز اول نیروگاه بادی خواف با ظرفیت ۱۰ مگاوات به اتمام رسیده است. همچنین طرح توسعه آن با ظرفیت ۷۵ مگاوات با خرید توربین های مورد نیاز و پیشرفت مهندسی قابل توجه آغاز گردیده است. در عین حال این شرکت، احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵۰ مگاوات در منطقه بردسیر را در دستور کار خود قرار داده است.

نمودار پیشرفت پروژه نیروگاه یکصد مگاواتی خواف

پیشرفت پروژه (فاز اول: ۱۰ مگاوات)
100%
پیشرفت پروژه (فاز دوم: ۷۵ مگاوات)
37%
چشم انداز

شرکت فن‌آوران انرژی پاک

تبدیل شدن به یکی از بزرگترین، برترین و معتبرترین شرکت‌های ایرانی کشور در حوزه توسعه انرژی‌های تجدید پذیر(بادی و خورشیدی)  در افق ۱۴۱۰ از طریق توسعه قابلیت های سازمانی و شبکه‌های همکاری ملی و بین المللی.

0 +
پرسنل مشغول به کار (مستقیم و غیر مستقیم)
0 +
پیمانکار فعال
مأموریت

شرکت فن‌آوران انرژی پاک

احداث نیروگاه‌های بادی و خورشیدی و ارائه خدمت به کشور در مسیر جایگزینی انرژی‌های پاک به جای منابع گران قیمت و پر مخاطره فسیلی، به کمک پیمانکاران توانمند و شرکت‌های دانش بنیان حوزه انرژی‌های تجدید پذیر و به کارگیری ظرفیت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و مغز افزاری مرتبط.

اعضای هیأت مدیره شرکت فن‌آوران انرژی پاک

عکس-ناشناخته
رئیس هیأت مدیره مهندس مجید نامجو
عکس-ناشناخته
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره دکتر محمد قبادی سامانی
عکس-ناشناخته
نایب رئیس هیأت مدیره مهندس علیرضا میرزائی

آدرس دفتر مرکزی

تهران ـ پاسداران ـ نبش گلستان ششم ـ پلاک ۵۶

تلفن شرکت فن‌آوران انرژی پاک

ایمیل شرکت فن‌آوران انرژی پاک