شرکت توسعه صنعت و معدن مفید

درباره

شرکت توسعه صنعت و معدن مفید

شرکت توسعه صنعت و معدن مفید در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. یکی از پروژه‌های فعلی این شرکت مجتمع تجاری ـ فرهنگی آدینه رشت است که در سال ۱۳۹۹ با توجه به پیشرفت‌ اندک آن طی ۱۲ سال، به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و از این ستاد به گروه اقتصاد مفید واگذار گردید. با همت تیم مدیریتی جدید که فعالیت خود را از انتهای سال ۱۳۹۹ در گروه اقتصاد مفید آغاز نمود، عملیات اجرایی این پروژه با سرعت قابل توجهی درحال پیشروی است. 

مجتمع آدینه رشت
پرو‌ژه‌ فعال

شرکت توسعه صنعت و معدن مفید

در حال حاضر یکی دیگر از پروژه‌های شرکت توسعه صنعت و معدن مفید، مجتمع تجاری فرهنگی آدینه رشت است که در پایان سال ۱۳۹۹ به این شرکت واگذار گردید. اقدامات زیادی از قبیل تهیه اسناد مناقصه، تکمیل نقشه‌های طراحی، انتخاب پیمانکار و … در طی مدت یاد شده انجام و در طی دو سال اخیر پیشرفت پروژه بالغ بر ۹۶٪ بوده است و انتظار می‌رود با برنامه ریزی های انجام شده، این پروژه تا انتهای سال جاری (۱۴۰۱) به بهره برداری برسد. در صورت تکمیل این پروژه اشتغال‌زایی برای ۱۲۵۰ نفر به‌صورت مستقیم فراهم خواهد گردید.

0 +
پرسنل مشغول به کار(مستقیم و غیرمستقیم)
0 +
پیمانکار فعال
چشم انداز

شرکت توسعه صنعت و معدن مفید

تبدیل شدن به یکی از معتبرترین پیمانکاران عمومی GC کشور با توان اجرای پروژه‌ها و طرح‌های کلان و زیربنایی حوزه صنعت و معدن و ساختمان به صورت Trunkey/EPCF (کلید در دست) از طریق توسعه قابلیت های سازمانی و شبکه های همکاری ملی و بین المللی.

مجتمع فرهنگی تجاری آدینه رشت
مأموریت

شرکت توسعه صنعت و معدن مفید

بهره برداری بهینه از منابع معدنی و فرآیند‌های صنعتی مرتبط و نیز فعالیت در صنعت ساخت و ساز، مبتنی بر مدیریت بهینه منابع، ارتقا‌ء سرمایه‌های انسانی و کسب رضایت همه ذینفعان سازمانی با حفظ مزیت رقابتی، به کمک پیمانکاران توانمند و شرکت‌های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن و ساختمان و به کارگیری ظرفیت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و مغز افزاری در حوزه تامین کالا، مهندسی و اجرایی کشور و استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری در این حوزه به صورت پیمانکاری یا مشارکتی.

اعضای هیأت مدیره شرکت توسعه صنعت و معدن مفید

عکس-ناشناخته
عضو هیأت مدیره مهندس ناصر پارسائیان
عکس-ناشناخته
رئیس هیأت مدیره دکتر مصطفی زمانیان
عکس-ناشناخته
مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره دکتر سید محمد تقی ساداتی پور

آدرس دفتر مرکزی

تهران ـ پاسداران ـ نبش گلستان ششم ـ پلاک ۵۶

تلفن شرکت صنعت و معدن

ایمیل شرکت صنعت و معدن