بازدید مهندس فتاح رئیس محترم ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) از گروه اقتصاد مفید

بازدید مهندس فتاح رئیس محترم ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) از گروه اقتصاد مفید در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

گروه اقتصاد مفید

آقای مهندس فتاح رئیس محترم ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) در اولین روزهای‌کاری، یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ در محل گروه اقتصاد مفید حضور یافته و ضمن بازدید از دفاتر گروه و شرکت‌ها، در جلسه‌ای با مشارکت جناب آقای عبدالهی، معاونین و مدیران عامل شرکت‌های وابسته حاضر شدند.

گروه اقتصاد مفید

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، آقای دکتر عبدالهی ضمن خیر مقدم و تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان، نسبت به ارائه گزارش از ساختار  و سازمان و شرکت‌های وابسته و پروژه‌های در دست اقدام نمودند.

گروه اقتصاد مفید

جناب آقای مهندس فتاح پس از استماع گزارش رهنمودها و دیدگاه های خود را به شرح زیر بیان فرمودند:

ایشان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) پروژه‌های گروه را با اهمیت شمرده و با بیان مشکلات و سختی‌های پیش رو، اتمام این پروژه‌ها و حرکت رو به جلو را خواستار شدند. ایشان با بیان اینکه سردار عبدالهی مرد روزهای سخت بوده و هستند و نقطه قوت ایشان همت و پشتکار در اتمام کار می‌باشد، اظهار امیدواری کردند با درایت و همت ایشان این پروژه‌ها به نتیجه مطلوب برسند.

فتاح ستاد اجرایی

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران گروه اقتصاد مفید با توجه به اهمیت این پروژه‌ها که در صورت تکمیل دست آورد بسیار بزرگی را برای کشور بدنبال خواهد داشت، از همه مدیران خواستند که در جهت پیشرفت و تامین مالی اقدامات لازم بعمل آید.