بازدید مدیر عامل گروه اقتصاد مفید از پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری آدینه رشت ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

بازدید مدیر عامل گروه اقتصاد مفید از پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری آدینه رشت در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

مدیر عامل محترم گروه اقتصاد مفید دکتر عبدالهی به همراه مدیر عامل شرکت توسعه صنعت و معدن مفید دکتر ساداتی پور و جمعی از مدیران ارشد، در روز دوشنبه ۱۸ دی ماه از پروژه آدینه رشت بازدید بعمل آوردند و از نزدیک وضعیت پیشرفت پروژه را مورد بررسی قرار دادند. در این بازدید ایشان با پیمانکاران و مدیران پروژه به گفتگو پرداختند و از نظرات آنها مطلع شدند و ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها وعده دادند حقوق حقه شان به موقع پرداخت خواهد گردید.

مجتمع آدینه رشت

ایشان در این بازدید تأکید نمودند همانگونه که از ابتدای پروژه از بهترین مصالح و تجهیزات استفاده گردیده این رویه تا اتمام کامل پروژه ادامه یابد، همچنین ایشان نگهداری صحیح از تجهیزات تا زمان تحویل واحد‌ها به سهامداران تأکید نموده و از پیمانکاران خواستند زمانبندی دقیق اتمام کارها را ارائه نمایند به نحوی که هیچگونه فعالیتی هرچند کوچک باقی نماند.

پروژه آدینه رشت بزرگترین و مجهز ترین مجتمع فرهنگی، تجاری استان گیلان است که در زمینی به وسعت ۱۲۵۰۰ متر مربع و ۸۶۰۰۰ متر مربع بنا واقع در شهر رشت احداث می‌شود. این پروژه شامل ۱۲۳۱ واحد تجاری با متراژ‌های مختلف، ۷۲۰ پارکینگ در ۱۳ طبقه است. پیش‌بینی می‌شود با یاری خداوند این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ بطور کامل به بهره‌برداری برسد.